Begyújtottuk a kemencét...

2019.05.14

Kedves férjem, uram közölte velem, hogy túl sok a gally a tanyán. Csináljak vele valamit. Csináltam, begyújtottam a kemencébe.

Egyúttal elkészítettem a pizza tésztát és a paradicsomszószt is. De ha már felfűtöttük a kályhát, akkor süljön is benne valami, így két nyuszit befűszereztem, tepsibe tettem.

Nem maradtunk vendégek nélkül, átjöttek unokahúgomék a gyerekekkel. Nagyon ízlett a pizza mindenkinek. Jót beszélgettünk és játszottunk Bendegúzzal. Alig, hogy elmentek, átjöttek a szomszédék, ők már a nyusziból is ettek. Egy kis pezsgővel koronáztuk meg a hirtelen jött vendégeskedést. Szeretjük, ha jól érzik magukat a vendégek, szeretünk beszélgetni, enni, jóféle italokat inni. Annyira hiányzik az embereknek, hogy beszélgethessenek, hogy meghallgassák őket. Nálunk van rá lehetőség :)

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el