Elment a tél...

2019.03.10

Gyorsan repülnek a hónapok. A sok tervből csak a fele valósult meg. A tél a rendszerezés és tervezés időszaka. Bepótoltam az elmaradt irodai, papírmunkákat, elkészítettem az év végi zárást, túlélem a karácsonyi vendéglátást, és januárban el kezdtem tervezni a 2019-es évet. Esténként sok-sok horgolt négyzet készítettem a TAKARÓ ANGYALOKNAK.

A mostani tél nagyon gyorsan elment... Itt a március, jó az idő, lehet menni a kertbe. Rögtön a szőlő metszésével indítottunk. Sok vesszőt kellett ifjítani, mert tél úr megcsípte rendesen a tőkéket. A kis tanyánkon talaj előkészítés után földben vannak a répa, petrezselyem, korai borsó, sóska, spenót magok. Bekerültek a dughagymák is. Rendbe raktam a virágos kertemet is. Vettem egy pár tő kankalint és tavaszi boglárkát. Beültettem a nagy virágtartó edényekbe. Megmetszettem a gyümölcsfákat, és kapnak gyógynövényes lemosó permetet is.

Mai napon születésnap van, két éves a blogom. Köszönöm mindenkinek, aki olvassa.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el