Ez az év is eltelt...

2021.12.01

Nagyon rég nem írtam a blogomba. Mentségemre szóljon, hogy álmaim megvalósulásának utolsó feladatait intézzük. Mint írtam már, szeretnénk végleg leköltözni szeretett kis Faluszéli Házikónkba. Tavaly beépítettük a terasz rész, amiből lett egy étkező és nappali. Megoldódott a fűtés is, inverteres légkondival, H árammal. Berendezkedtünk, de van még mit csinálni.

Az idén nem ünnepeltük meg a blog születésnapját 2021. 03. 10. De megünnepeltük kicsi unokánk első születésnapját 2021. 04. 04. Bent voltunk Pesten a gyerekeknél, ott volt a másik mama és a nagynéni is. Kicsi lánykánk röpdösött a boldogságtól. Mindenki játszott vele, kapott egy hintát, aminek nagyon örült, rögtön el is aludt benne. A torta majszolás meg egy élmény volt számára.

Visszatérve a Faluszéli Házikónkra, tavasszal korán elvetettem a répát, petrezselymet, borsót, eldugdostam sok féle hagymát. Védett helyre, de szabadföldbe ültettem virágmagokat. Biztos említettem már, hogy évek óta próbálok szedni magokat. Sokkal hatékonyabban kelnek, mint a boltiak. Májusban ment a földbe a kukorica, cékla, bab és tökfélék, palántáztam paprikát, paradicsomot és próbálkoztam az uborkával is, de az nem szereti ezt az agyagos talajt. Újabb területet hódítottam vissza, amelyből szintén virágoskert lett. Imádom a virágokat, nem tehetek róla. Beszereztem egy pár tő évelő virágot is. Jobban mondva barteleztem. Kiírtam a közösségi oldalra, hogy van egy csomó sziklakerti növényem, kérek helyette bőrlevél, írisz, krizantén töveket. Így megy ez vidéken.

Tavasszal disznót vágtunk barátainkkal, nyáron kemencés barátok voltak nálunk. Voltunk a XI. Nemzetközi Kemencebarátok Találkozóján is. Megsütöttem életem első kemencés kenyerét is, természetesen kemencés barátokkal.

Megcsináltuk a kocsibejáró részt is, plusz bejárati járdát is betonoztunk. Nagyon sokat vagyok idelent, ingázok a kutyámmal.

A karácsonyt a városban töltjük a családdal, unokával, de szilveszterre már szeretnék lejönni.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el