Nyári események...

2018.09.20

Július elsejétől nyugdíjas lettem. Most látom, hogy mennyi mindent halogattam, időhiány miatt. Nem győzöm pótolni az elmaradt teendőket.

Sok minden történt velünk:

  • Július közepén a IX. Nemzetközi Kemencebarátok Találkozójára voltunk hivatalosak. A találkozó helyszíne: Vésztő-Mágor volt. Nagyon vártam már a nagy találkozást. Egy fórumon keresztül ismertük meg egymást, sokat segítettek a kemencénk építésében. Szíves invitálásukra, elfogadtuk a meghívást. Több mint háromszázan voltunk. Csodálatos, őszinte, igaz emberekkel hozott össze a sors bennünket. Rögtön kínáltak étellel, itallal. Jó volt érezni a sok szeretet energiákat. Köszönjük a befogadást, köszönjük a sok beszélgetést. Jövőre Nádudvaron találkozunk.
  • A kemencés épületet kimeszeltem, a kemencénk oldalára egy gyönyörű tulipánt ragasztottam agyagból. Ezt is lemeszeltem, kitakarítottam és berendeztük a nyári konyhát.
  • Júliusban vigyáztunk unokaöcsém gyermekeire is. Nálunk voltak egy hetet. Volt pecázás, strandolás, pizza sütés kemencébe, homokozás, kirándulás, kézműves foglalkozás, sok játék és sok nevetés.
  • Most korábban jöttek fiam barátai, általában szeptemberben szoktak jönni, de mivel kisbaba van a láthatáron, ezért előbbre tették a szokásos "Puritán fesztivált". Jó idő volt ránk, finomat főztek a fiatalok. Megint jól éreztük magunkat ezen a hétvégén is.
  • Meg volt a nagy családi összejövetel is, csupa kemencés ételt készítettem nekik. Langalló, pizza, csülök, tarja kemencében sütve, másnapra rakott káposzta. Jókat beszélgettünk és emlékeztünk elment családtagjainkra.
  • Szeptember elején a barátnőim látogattak meg a kis tanyánkon. Megünnepeltük a nyugdíjazásom. Csoda jó buli kerekedett, az egész falu erről beszélt. Hát igen, tudunk élni, hiába szaladt el a kor felettünk, mi még ropjuk a táncot, hatalmasakat nevetünk, és mindig van friss téma a beszélgetésbe. Tartson meg bennünket a jó Isten nagyon sokáig.

A nyarunk pillanatok alatt elillant, sok vendégeskedéssel, sok baráttal és természetesen a családdal. Jó volt Veletek, mindenkit szeretettel várunk vissza.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el